Wij maken en leveren
sponsor borden
Sportclubborden.nl is dé aanbieder op het gebied van sponsorborden voor sportverenigingen zowel in- als extern toe te passen. Hierbij staat kwaliteit hoog in het vaandel tegen de juiste prijs. Naast onze standaardproducten bieden wij ook maatwerk. Niet alleen voor wat betreft toe te passen materialen, hogere oplagen maar ook voor montage-oplossingen.
Vanaf 87,00 bruto

Laat je sponsorboodschap opvallen!

Sponsoren zijn het bestaansrecht van elke sportvereniging. Daarom belangrijk deze in beeld te brengen in- en rondom uw sportvereniging. Uw doel is een zo groot mogelijk deel van uw sponsorinkomsten ten gunste te laten komen van de vereniging en daarom de kosten voor de presentatie van uw sponsoren zo laag mogelijk te houden zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Sportclubborden.nl biedt u deze mogelijkheid.

Trespa

Trespa is een plaat waarbij onder zeer hoge druk houtvezels en hars samengeperst wordt. Door de speciale coating ontstaat er een slagvaste, duurzame en weerbestendige plaat. Deze 6 mm platen worden voorzien van een hogeresolutieprint met uv-beschermend laminaat. Door het gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen geven wij 5 jaar garantie op hechting en kleur.

Trespa sponsorborden zijn daarmee ideaal langs sportvelden waarbij sprake is van veelvuldig (bal)contact.

PrePanel

PrePanel is een lichtgewicht aluminium sandwichpaneel met zwarte pu-kern en aan twee zijden voorzien van een aluminium toplaag. Deze 3 mm platen worden voorzien van een hoge-resolutieprint met uv-beschermend laminaat. Door het gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen geven wij 5 jaar garantie op hechting en kleur.

PrePanel is een lichte plaats zowel in- als extern te gebruiken en met name geschikt voor montage op vlakke ondergronden buiten direct (bal)contact.

Spandoeken

PVC doek van 510 gram/m2. Dit relatief dikke doek wordt full-colour geprint met UV bestendige inkt. Voor de duurzaamheid zomen wij de doeken alvorens te voorzien van ringen welke om de 30 cm geplaatst worden.

Door het gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen geven wij 3 jaar garantie op productie en kleur. Spandoeken zijn zowel in- als extern toepasbaar.

Bevestiging

Naast standaard bevestigingsmaterialen voor borden op diverse ondergronden zoeken wij graag met u naar een passende oplossing bij afwijkende constructies.

Hoe werkt het

Door middel van een duidelijke instructie levert u uw digitale bestanden aan welke door ons worden gecontroleerd waarna u een zogenaamde drukproef ontvangt voor akkoord. Naast het zelf verzorgen van de opmaak bieden wij u ook de mogelijkheid deze door onze studio te laten verzorgen.

Impressies